poniedziałek, 24 marca 2014

Jestem mamusią i tatusiem!

ma się talent, c'nie? ;)

No czasem mi się już myli, czy słoik to bardziej Weczek czy Weczkowa, a może jakieś inteligentne dwa w jednym? Tak czy siak, na pewno zostałem/am rodzicem! Matką albo ojcem długodojrzewającego sera łomnickiego z błękitną pleśnią. Zaszczyt!

"W innych blokach niż na Wspólnej toczy się życie...", rapował jeden z polskich zespołów, wiadomo, że nie zawsze tylko "rurzyk". Jednak, jak to w życiu, czasami kopniaki od losu są również bardzo miłe. Pomijając baaaarrrdzoooo szeeeerooooki temat wolnej woli, naszego wpływu na bieg zdarzeń i kilka innych okolicznych kwestii, przedstawię Wam moje nowe dziecko. Oto on!

KOZI BLUES!


p.s. A ciekawe, że nawet i o takim tytule piosenkę ktoś ma w swoim repertuarze. ;)


6 komentarzy:

  1. Moje gratulacje, rodzicielko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię piosenki Skowrońskiego! Więc. ..podwójne gratulacje:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Weczko niech będzie ono :) Gratuluje sera, musisz być bardzo dumna! Aż szkoda jeść :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ono - pasuje! A jedzenia na jedzenie nigdy nie szkoda, po to ono w końcu jest, że jeść, c'nie? ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. No to gratulacje dla dumnych rodziców i pięknie rosnącej latorośli. :)

    OdpowiedzUsuń