piątek, 4 stycznia 2013

Wybory Kulinarnego Bloga Roku 2012: strzał w dziesiątkę!

goł Weczek goł!

No i roczek zleciał. Udział w konkursie Wybory kulinarnego bloga roku był dla mnie strzałem w dziesiątkę.  Ograniczenia są dla mnie największą pożywką. Tyle możliwości, smaków, barw. Potrzebny jest temat, potrzebny jest motyw przewodni i kilka godzin, dni, czasem chwila zastanowienia, aby zrealizować zadanie. Cały czas się uczę, próbuję. Znam swoje słabsze strony, a i te w których mogę poruszać się z zamkniętymi oczami. Dziękuję wszystkim za głosy, a poniżej przedstawiam dania, które zgłosiłam do konkursu. Zwycięskiemu blogowi gratuluję i życzę udanej podróży!!!


Pasty: pieczona pietruszka + białko albo mielone fistaszki + żółtko



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. To są jedne z tych momentów, kiedy porażka przekształca się w sukces:P Jak widać wszystko można przeformułować :P

      Usuń
  2. Takie konkursy to super przygoda i szansa dla nas, obojętnie czy je wygrywamy czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Miałam wiele wątpliwości w trakcie konkursu, dopiero po półmetku zaczęłam się orientować, o co w nim tak naprawdę chodzi :P Trochę ponarzekałam w trakcie, ale w sumie cieszę się, że wzięłam w nim udział, bo zmusił mnie do myślenia (myślenie czasami boli ;)

    OdpowiedzUsuń