środa, 5 września 2012

Versatile Blogger Award - Weczek dziękuje i nominuje!

Punkt 8. Lubię szpinak, a z nowozelandzkiego i ziół oraz polnych kwiatów (chwastów dla niektórych) można by robić fajne bukiety!

W ramach relaksu po kolejnym dni pisania pracy magisterskiej postanowiłam przyłączyć się do dość ciekawej akcji (łańcuszki bywają głupie, ale ten daje rade;)). Zastanawiam się, czego chcielibyście się o mnie dowiedzieć. Myślę i myślę i chyba nie wymyślę, ale może zaraz coś się urodzi... 

Dziękuję za nominację od Mama Alergika GotujeOnionchoco, Życie ze smakiem i White table cloth. Bardzo mi miło, że to właśnie od Was ją dostałam, bo bardzo lubię Wasze blogi. A teraz coś o sobie...


Co musi zrobić nominowany:


  • nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
  • poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów
  • ujawnić 7 faktów dotyczących swojego życia
  • podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
  • pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu




7 faktów z życia Weczka:

  1. Zastanawiam się czy nie przejść na weganizm (dla zdrowia). Mogłaby to być trudna, ale rozwijająca zmiana - szukanie nowych produktów, połączeń, smaków. 
  2. Wszystko, co robię w życiu funkcjonuje na zasadzie sinusoidy (jest noc po to, aby był dzień i są lata chude i grube czy jakoś tak;)), ale myślę, że to jednak nie jest zaburzenie czy też choroba psychiczna. Ten typ tak ma. 
  3. Chciałabym mieć pracę niekoniecznie wysokodochodową, ale związaną chociaż po części z moimi zainteresowaniami (w skrócie człowiek + łyżka + widelec + nóż), a przede wszystkim pozwalającą na życie po pracy (najchętniej 6 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu). Marzenie z bajeczek? :)
  4. Od dłuższego czasu marzę, by umieć pięknie śpiewać, ale to marzenie muszę skreślić na starcie, gdyż na moje ucho nadepnęło więcej słoni niż jeden...
  5. Uwielbiam klimat wsi, a wiejskie jajeczka prosto od kury doprowadzają mnie do euforii (uupppsss, z weganizmu nici? weganizm z okazjonalnym wegetarianizmem - to by może przeszło;)). 
  6. Lubię dobre piwo i słodkie, gęste nalewki. 
  7. Z piosenek to sobie czasem słucham tego 

 albo na przykład tego...


Nominuję (na pewno nie są to wszystkie lubiane miejsca i dość spontaniczny wybór, więc pewnie pominęła sporo ciekawych dla mnie miejsc, cóż, życie):

  • Coutellerie - piękne zdjęcia, bardzo klimatyczne, ciekawe połączenia i chcę więcej więcej!
  • Para - buch - poczucie humoru, ciekawe anegdotki  i historie przy okazji jedzenia.
  • Jedzenia do rzeczy - klasa, smak, ale niepozbawione dystansu i poczucia humoru (blogger, to znaczy, że tylko blogi z bloggera mogę nominować?)
  • Quchnia Wege - fajne pisanie, bez owijania w bawełnę, a jeśli już, to w tagliatelle z cukinii. I za ciągłe szukanie czegoś nowego.
  • Asia think things - jak wchodzę na tego bloga, to ogarnia mnie jakaś światłość. Trudno to określić :). 
  • Szelmostwa lisa - za syrop ze stokrotek. Zrobiłam z rumianków - w przypływie polnych, ale nie wyszło, bo to zupełnie inne kwiatki są. 
  • Wegan Nerd - za energię, dynię i inne takie (mniam mniam) i za zabawną odsłonę bloga, powstałą jakiś czas temu. 
  • Where'sTheFood? - za rozpalanie kubków smakowych i rozbudzanie potrzeby restauracyjnych wędrówek (chociaż i tak wolę coś ugotować w domu:)). 
  • Mr. & Mrs. Sandman - za styl nieprzekombinowany z dużą dawką poczucia humoru.
  • In cooking we trust - za świetną nazwę :) i za fajne zdjęcia. 
  • Eat after reading - za placek z figami (ostatnio mam na nie ochotę) i szynką parmeńską.
  • Biedronka w kuchni - za sprowokowanie do samodzielnego działania w obszarze kuchni indyjskiej i za suflet z kalafiora!
  • Dziś mam ochotę na - za wiele ciekawych przepisów na krówki i syropy - muszę w końcu zrobić!
  • Feed me better - za piękne zdjęcia i zdrowe karmienie.
  • Gotowanie niezbyt pracowitych (Gotowanie z nudów) - jakoś tak, po prostu, lubię. :)

19 komentarzy:

  1. Dziękuję Weczku! To moje pierwsze takie wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to się cieszę. Nie piszesz długo, a zaskakujesz :) Takie moje skromne zdanie.

      Usuń
  2. Bardzo się cieszę i dziękuję:) Ja Twój blog zresztą też bardzo lubię, naprawdę się wyróżnia:D

    OdpowiedzUsuń
  3. pioseneczki fajne
    a i praca wymarzona :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje bardzo za nominacje. Niestety przerywam lancuszek, przepraszam. Bardzo sie ciesze, ze smakowal Ci placek z figami, ale po uzasadnieniu wyboru wnioskuje, ze nie czytasz mojego bloga ;) Pozdrawiam Arek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam czasem - jak i inne blogi. I wątróbki z wiśniami pamiętam i jeszcze kilka rzeczy, które mi się spodobały. I miałam o nich napisać. Cóż, za wysokie progi na Weczka wieczko... :) A placek to pewnie był na fanpejdżu.

      Usuń
    2. Kochana jakie za wysokie?? co Ty mowisz! jestem ostatnia osoba na swiecie, ktora moglaby pomyslec o ustawieniu jakichkolwiek progow:)) moja misja to dzielic sie ze wszystkimi swoim kulinarno-rokendrolowym swiatem :)

      Usuń
    3. Na początku pomyślałam, że to żart, a później weszłam w schemat i przypisałam cynizm (death czy nie death, w sumie obojętnie) metalowcowi :P I w mojej głowie pojawiło się pytanie: czy każdy metalowiec, to cynik? Mówienie o metalowcach - podobnie jak o "dresach", to bardzo ubogie jest, ale już niech tak zostanie w uproszczeniu;) p.s. Później pomyślałam, że po prostu łańcuszki uważasz za głupawe, co w sumie pewnie jest prawdą ;) peace!

      Usuń
    4. Mowiac szczerze nie rozumiem co do mnie mowisz...

      Usuń
    5. Po prostu to, co napisałeś było niegrzeczne, tak jakbyś siebie stawiał ponad innymi, tyle :) Może źle odebrałam. pzdr

      Usuń
    6. Bardzo czesto szczerosc i niegrzecznosc sie ludziom myli. Widocznie nadajemy na innych falach lub wchodzi w gre roznica pokoleniowa, pewnie jestem dla Ciebie za stary.

      Usuń
    7. Wiem, wiem, ale oceniać kogoś na podstawie jednego zdania? :P Tym bardziej, że logicznie rzecz biorąc czytanie postów fanpejdżowych nie wyklucza czytania postów na blogu. :) Nie wnikam bo zniknę ;) Różnica międzyludzka chyba po prostu. A co do blogów to czytuję różne, co nie znaczy, że czytam je od deski do deski i nie widzę w tym nic dziwnego.

      Usuń
  5. Milusio :) Mój wpis już się tworzy teraz mam totalny brak czasu więc piszę go na raty, dobrze że 0% ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ojej ojej! Dziękuje bardzo, to moja druga nominacja. W sumie nie mam zielonego pojęcia na czym to polega. Miałam też mega problem z wytypowaniem 15 blogów, wiec podziwiam wytrwałość. W tym momencie mam chyba min 45 ulubionychdlatego oddaję swój głos wszystkim, którzy chcą go ode mnie dostać! :) Wiec masz i Ty :)
    A Cat Power jest najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję! :DDD i przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale widziałam już wcześniej wyróżnienie i miałam podziękować, ale z racji kampanii wrześniowej, kompletnie mi wyleciało z głowy. Dziękuję jeszcze raz ogromnie! :DDDD Lecę przygotowywać notkę! :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, bardzo mi miło że pomyślałaś o mnie, dzięki za wyróżnienie. Jak tylko znajdę w tym Paryżu jakiś internet na dłużej - naskrobię coś o sobie!

    OdpowiedzUsuń