poniedziałek, 23 lipca 2012

Wyniki konkursu z piątku - trzynastego!




Powiem Wam szczerze na wstępie, że dziwi mnie to, że niewiele osób wzięło udział w tym konkursie. Nagrody wydawały mi się atrakcyjne i ciekawe - szczególnie dla poszukiwaczy nowych smaków. Mówiąc w skrócie: chętne sama bym sobie je przyznała <śmiech>. Cieszę się i dziękuję za udział tym, którzy podzielili się pomysłem na swoją wymarzoną mleczną krainę. A teraz pora na...

Nagroda główna powędruje do Nulka, bo wierszyk był przedni (już widzę te mleczne krówki zawinięte w retro-papierki pasące się na łące i ja biegam po niej i zjadam jedną za drugą :D), a idea w nim zawarta również przypadła mi do gustu.

Druga nagroda zostanie przyznana Elexis. Zawsze marzyłam, by wykąpać się w czymś, co można zjeść. A do tego jeszcze plaża i mleka smakowe na pewno mocno schłodzone - idealne na upały. Dodałabym jedynie poduszki z różowo-białych pianek, no ewentualnie z ptasiego mleczka... ;)

Nulek napisała:


Moja mleczna kraina chlupocze w mych marzeniach...
Mleczne słońce tam świeci, a w mlecznych światłocieniach
kryją się mleczne skarby, czekając na odkrycie.
Ach, ja w takiej krainie mogłabym spędzić życie!

Na śniadanie koktajle mleczne jada się co dzień,
mleczne krówki się pasą na mleczykach w ogrodzie,
mleczne zupy i mleczne kluski, mleczne napoje,
mleczne ciasta się pichci - same mleczne przeboje!

Mleczne rzeki spływają aż do mlecznego morza,
mlecznobiały samolot buja gdzieś tam w przestworzach,
mlecznobiałe kreacje nosi się tu codziennie,
a przy mleku smakowym - się randkuje przyjemnie...

Pyszne mleko serwują w barach, knajpach i szkołach,
mlecznobiałą też skórę ludek ma dookoła...
I mlecznobiałe szczęście każdego tutaj czeka.
W tym miejscu nie brakuje nawet... ptasiego mleka!

I śnieżek mlecznobiały czasami sypnie z nieba,
i mlecznobiały deszczyk popada, gdy potrzeba,
i mleczną czekoladę dostaniesz w każdym sklepie...
No powiedz mi, ach powiedz - gdzie mi może być lepiej?! :D"

Elexis napisała:

Uwielbiam mleko pod każdą postacią, dlatego samo stwierdzenie "mleczna kraina" kojarzy mi się z czymś super, nawet gdyby była to tylko kałuża z mleka:) Jednak gdybym mogła sama zaplanować jej wygląd to byłaby plaża ze zmiksowanych draży mlecznych, a do niej dopływałyby fale mlecznego oceanu. Oczywiście woda byłaby w nim ciepła. Przy plaży stoją wielkie szklanki do których każdy ma swoją słomkę, a w nich mleczko kokosowe, czekoladowe, truskawkowe, bananowe i każde o jakim ktokolwiek zamarzy..:).

Ze zwyciężczyniami skontaktuję się drogą mailową.

Gratuluję i smacznego!

Zapraszam również do sklepu ze zdrową żywnością Gillian McKeith

3 komentarze:

  1. Hehe świetne teksty :) żałuję, że to nie ja, ale serdecznie gratuluję zwyciężczyniom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy wszystkim za udział w konkursie. Nagrody wyślemy bezzwłocznie.

    No i zapraszamy do zaglądania na stronę http://www.GillianMcKeith.pl oraz do sklepu ze zdrową żywnością

    OdpowiedzUsuń