piątek, 27 lipca 2012

Piątkowy zestaw śniadaniowy

Akcji Pokaż swoje śniadanie dzień piąty. 


Focaccia na zakwasie z pesto rukolowym i cukinią. Zamiast zakwasu pszennego użyłam żytniego, ale dodałam go trochę mniej, a obok mąki pszennej znalazły się też płatki "5 zbóż" (owsiane, orkiszowe i inne). Oliwę zastąpiłam olejem rzepakowym tłoczonym na zimno. Wyszła cięższa, ale wyszła (różnie to bywa z moimi eksperymentami podszytymi niecierpliwością). Jednak nie podam Wam pewnego przepisu, a kieruję do źródła. Tam też zainspirowała mnie Trufla do zrobienia sobie pasty z tuńczyka, ale nie mając suszonych pomidorów zrobiłam ją inaczej.


Focaccia z pastą z tuńczyka (tuńczyk, ugotowane jajo, olej rzepakowy tłoczony na zimno, świeży tymianek i pietruszka z balkonu i odrobina pesto rukolowego) i żółtym pomidorkiem (pasowałby też właśnie suszony).

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Sama się aż sobie dziwię, że jednak moje śniadania nie są tak nudne:P. Wczoraj focaccia spontanicznie wyszła, pasta to moment (miksen, miksen) i już. :)

      Usuń
  2. Ladna ta twoja foccaccia, nie ma co!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje śniadanie w porównaniu do Twojego jest słabe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he, różne jem śniadania. Raz wyjdzie coś ciekawszego, raz proste i nawet nie chce mi się nad nim myśleć. To też przypadkiem powstało;)

      Usuń
  4. I'm really enjoying the design and layout
    of your blog. It's a ver easy on the eyes which makes it much more enjoyable for
    me too come here and visit more often. Did you hire out
    a developer to create your theme? Superb work!

    My webpage - download respawnables hack 2014;,

    OdpowiedzUsuń