poniedziałek, 18 czerwca 2012

Uzależniające...

Myślę sobie: zdrowe ciastka jak zdrowe ciastka - raczej średnio smaczne. Dające po prostu radę. No i wpadłam! Te są obłędne. Delikatnie kokosowe, chrupią, nie są za twarde. Coś amarantusowego obiło mi się już kiedyś o język, ale było zdecydowanie mniej smaczne. Podjadam do kawy. Zdrowe, smaczne, ładne i ciastko? A do tego dobre dla uczulonych na gluten. Proszę bardzo.


Testowane dzięki EKOPRODUKT
Amarantus podobnie jak sezam zawiera o wiele więcej żelaza niż mleko. Znajdziecie w nim także więcej magnezu niż w czekoladzie. Króluje także wśród błonniko - dawców. Na drugie śniadanie, do kawy, dla dzieci (podobno "Dzieci to kochają") albo jako mały i uroczy prezent.

p.s. Idealna nazwa firmy: Dobra Kaloria. Bo po cóż z angielska, gdy polska mowa taka piękna.

Gdzie ten potwór, który tyle ciasteczek zjadł...


8 komentarzy:

  1. też je jadłam! są pyszne, widziałam jeszcze orzechowe ale nie były w przecenie więc nie kupiłam :P niestety do tanich rzeczy to nie należy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie, to fakt, ale po co wrzucać w siebie niefajne rzeczy. Lepiej może zjeść mniej, a zdrowiej?:)

      Usuń
  2. Nie tylko bezglutenowe ale i dla wegan, pełen wypas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyśleli o wszystkich - może nawet noworodki można tym karmić?:P ;)

      Usuń
  3. widziałam je jednak zastanawiałam się nad zakupem, następnym razem je wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastka ciastkami,ale pierścinki rewelacyjne!;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwnie z tymi pierścionkami, kolczykami i innymi takimi mam, że noszę "seriami" a te to już "noszę i noszę", chociaż leży reszta gratów w szufladzie;) Czy to sentymentalizm czy zwykłe przyzwyczajenie?

      Usuń