piątek, 1 czerwca 2012

Smaczne balsamy do ust

Ciasteczkowy balsam do ust: sernik bananowy...
Smaki i zapachy. Jednym bez drugich trudno. Niełatwo znaleźć też osoby, w których nie tliła by się chociaż iskierka z dziecięcia. Z okazji Dnia Dziecka (Wszystkim dzieciom spełnienia marzeń!) mam dla Was mały drobiazg, ale to niebawem na fanpage'u.

Niby z daleka od jedzenia, ale nadal wokół niego. Kiedy mówię o tym błyszczyku, to wciąż łapię się na tym, że mówię, jak smakuje, a przecież go nie zjadam. Chociaż może siłą rzeczy trochę go już pochłonęłam. Całkiem smaczny ten błyszczyk!




Tego dnia planowałam upiec sernik bananowy (w końcu nie zrealizowała planu), więc na pierwszy ogień zaczęłam używać ciasteczkowego balsamu do ust o sm... znaczy zapachu sernika z bananami. Ma dość gęstą konsystencję. Trochę przypomina wazelinę. Pachnie słodko i słodko smakuje. No i banany - rzecz oczywista. Może trudno byłoby przyznać, że pachnie konkretnie sernikiem bananowym, ale to, że słodki i bananowy sprowadza właśnie do tego wniosku, że to jakieś ciacho musi być.

Ciasteczkowy balsam do ust: sernik bananowy...
Subiektywne zalety:

  • duże opakowanie (wydajny)
  • miła dla ust konsystencja
  • ciekawe opakowanie
  • świetny pomysł na prezent
  • duży wybór zapachów
  • nienachalne zapachy

Jako, że miewam ekologiczne zapędy, nie będzie recenzji od razy kilku sm... znaczy zapachów. Będę je dodawała sukcesywnie.

Gdzie go można kupić? Na pewno w Designerskim butiku online: lifestory (a tu na facebooku), ale być może dostępny jest również w niektórych drogeriach. 

5 komentarzy:

  1. ha! smakowity ! :DD ja mam bardzo podobny - kupiłam w H&M o sm... zapachu kokosa z papają <3 oeessuu jakiż on jest boski :D ale ten Twój to wypas na maksa! jadłabym! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem właśnie go:) A papaja i kokos musi być naprawdę smaczny;)

      Usuń
  2. Od razu chciałam zamówić ten kawowy, ale sorki - 20 zeta za przesyłkę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No za dużo! Fakt, nie opłaca się jednego. Jeśli już, to z kilkoma osobami się zmówić. Powinno być tak, jak na allegro. Koszt wysyłki uzależniony też od gabarytów.

      Usuń
  3. Wow. Mam dziesiątki błyszczyków i nie korzystam praktycznie z żadnego - ale na kolejny o takim zapachu skuszę się na pewno :P

    OdpowiedzUsuń