czwartek, 10 maja 2012

KONKURS: Fartuszki i swoje produkty rozdaje SyS!


Słuchajcie moi drodzy! Firma SyS sprawdzona przez Weczka (mianowanego kiedyś WEKtorią) wszerz i wzdłuż. Można jeść bez zastanowienia – bez sztucznych dodatków, konserwantów i na szybko. Niemożliwe? A jednak! Ale do rzeczy! Konkurs!

KONKURS przedłużony do "minimum 5 propozycji w każdej kategorii"!

Tu możecie poczytać recenzje ich produktów i zobaczyć, jak je podałam:

Zupa z soczewicy
Pieczarkowa
Krupnik z domowym chlebem
Grochówka
Dorsz w panierce z wiórków kokosowych i czarnuszki, a do tego ryż z groszkiem i marchewką
Krem pomidorowo - marchewkowy, a do niej ryż z papryką i suszonymi pomidorami
Kasza z pieczarkamia, porem, cukinią i fistaszkami


Ostatnie konkursy polegały głównie na zabawie słownej (Weczek lubi lubi, co zrobić), więc teraz mała odmiana.

Wybrałam 3 słowa, które kojarzą mi się z produktami firmy SyS. Do wygrania są 3 zestawy wybranych przez siebie produktów (3 sztuki dla jednej osoby) w zestawie z fartuszkiem. Każdy uczestnik może zgłosić jedno zdjęcie, mały komiks lub rysunek tylko do jednej z wybranych kategorii. Zdjęcia i inne prace będą umieszczane na Facebooku.

Kategorie są trzy:

  1. naturalny
  2. aromatyczny
  3. nowoczesny

Swoje propozycje przysyłajcie na adres: mowia.weki@gmail.com

Dopiszcie swoje imię i nazwisko albo pseudonim i jeśli chcecie – jakiś mały komentarz do obrazka, jaki mam umieścić na Facabooku.

Konkurs trwa od 10 do 20 maja.

Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. Ojej, jaki fajny konkurs :)
    Postaram się wziąć udział jak znajdę ciut wolnego.
    O, a Ciebie zapraszam na konkurs do mnie, już jutro :)

    Buziaki Weczku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę się w końcu wziąć do roboty :D taki fartuszek mi się marzy ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, kategorie szerokie, możliwość interpretacji również!

      Usuń
  3. Zobaczymy co da się zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Temat szeroki, zapraszam! :) I nie musi być kulinarnie!

      Usuń
  4. Jeszcze zdążyłam:-)
    Błagam o zniesienie moderacji obrazkowej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie już o to dwie osoby prosiły i najpierw myślałam o tym negatywnie - bo to ma funkcję antyspamową, ale dziś stwierdziłam, że to faktycznie jest wkurzające i utrudnia życie. Zajmę się tym;) Dziękuję za udział w konkursie! Oglądałam niedawno ten ser i już tyle razy chciałam go zrobić - wciąż sobie mówię - kiedyś, kiedyś.

      Usuń