piątek, 27 kwietnia 2012

ROZWIĄZANIE KONKURSU - Czerwone słońce, jak "herbata z hibiskusa"

I pośmiałam się i poćwiczyłam szare komórki i jeszcze mogę rozdać nagrody. Dziękuję jeszcze raz wydawnictwu Świat Książki i zachęcam do polubienia ich profilu na facebooku. O konkursie było tutaj.





Być może mam małe zamiłowanie do kiczu, być może tycie do tandety. Nic na  to nie poradzę. Wybrałam te, które mi się poodbały najbardziej, chociaż wybór nie był łatwy (sama tego chciałaś!). Dla pięciu osób przygotowałam też nagrody pocieszenia – gościnny wpis na blogu. Jeśli oczywiście wyrazicie chęć. Nawet jeśli nie prowadzicie żadnego bloga, możecie chcieć coś światu przekazać, podzielić się czymś, co lubicie, kogoś zainspirować. Osoby obdarowane książkami również mają taką możliwość.

Konkurs ten pobłogosławił Sam (We Własnej Osobie!) Piotr Czerwiński. Ma się te znajomości! Nie no, tak serio, to naprawdę fajny gość (Przynajmniej taki się wydaje. Nie unosi się pychą, gniewem, a reszta to nie wiem.) i dba o swoich czytelników. Nie tylko książek, bo pisze też felietony. Nie, nie, nie jestem psychofanką – nie ten typ.

Książki wygrywają:

  1.  Morze krwistoczerwonej miłości (Za nawiązanie do całego wpisu, a nie tylko przepisu plus za romantyzm, zwany neoromantyzmem. Po prostu jakoś mnie urzekło;) Do książki mała nagroda niespodzianka. Pełnoziarniste penne z sosem pomidorowym
  2. Urząd Skarbowy W-wa Śródmieście (Za abstrakcję z najwyższej półki. Sama nie wiem, czy ją ogarniam. Leo, why? :) Pity pszenno - żytnie w dwóch wersjach
  3. Cash a lot (Oddaje dokładnie zawartość tego dania oraz jest lotne, krótkie i treściwe.) Pomidorowa kasza gryczana z greckim jogurtem

Wyróżnienia, czyli gościnny wpis na blogu:


Ze wszystkim się skontaktuję mailowo, załączając jeszcze kilka innych informacji. :)

Mam nadzieję, ze spodoba się Wam równie, jak mnie kilka lat temu.

Gratulacje!

3 komentarze:

  1. Jej! Dzięki za wyróżnienie! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję pozostałym zwycięzcom :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

    OdpowiedzUsuń