czwartek, 9 lutego 2012

Pomożecie?

by this site
Bardzo Was proszę o pomoc w znalezieniu osób do badań. Może znajomy znajomego znajomej spełnia kryteria? 18-30 rok życia, mieszkający z rodzicami. Tutaj znajdziecie wydarzenie (także na blogu po prawej stronie jest umieszczony baner), a w nim internetową ankietę podzieloną na 3 części - zdaję sobie sprawę, że nie jest zbyt krótka, ale można ją robić "na raty". A może sami pasujecie do profilu osoby badanej? A jeśli nie, to wyślijcie proszę chociaż do jednej, dwóch osób albo udostępnijcie na swojej tablicy na facebooku albo gdziekolwiek. Bardzo będę wdzięczna i jeśli kiedyś będę mogła w czymś pomóc, to się polecam! 


8 komentarzy:

  1. Nikt mi nie przychodzi do głowy. Jak wymyślę, to podeślę mu ankietę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Samo umieszczenie na tablicy może też kogoś przyciągnąć. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Udostępniam u siebie :)
    Pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdziesz wystarczającą liczbę osób :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączyłam na fejsie. Zaprosiłam z 20pare osób,które znam i mieszkają z rodzicami. Czy wypełnią i znajdą chwilę?Nie wiem ale może choć jedna czy dwie to zrobią-bliscy znajomi wszyscy napływowi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wysłałam do brata i kilku znajomych :). Wpasowują się w Twoje wymagania. Obiecali pomóc.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń