niedziela, 12 lutego 2012

Opinia: SUNBITES

Raz na jakiś czas napada mnie ogromna ochota na chipsy - na coś słonego, chrupiącego, czasem ostrego. Chipsy - wiadomo, z reguły sama chemia. Co tu zrobić, żeby chrupało i smakowało, a nie wcielało w nasze ciało masy barwników, dodatków i tym podobnych sztuczności? 

Ostatnio przypadkowo odkryłam przekąski, które są czymś pomiędzy chipsem, a ciastkiem, ale zdecydowanie w stronę chipsów. SUNBITES - chrupiące listki wielozbożowe. Na pierwszy ogień wybrałam pomarańczowe. Zasmakowały! W środku mają kawałki suszonej pomarańczy. Jestem ciekawa także innych smaków: szczególnie tych bardziej chipsowych.



Zalety:
  1. Zdrowsze.
  2. Jest ich mniej, więc mniej ich zjemy (chyba;)).
  3. Ciekawy wybór smaków (i słone i słodkie)
  4. Chrupią!!!





32 komentarze:

  1. Też jadłam i właśnie te pomarańczowe! Są bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadłam 'Wiosenne warzywa' i 'Paprykę z ziołami'. Pierwsze pyszne, papryka trochę mniej mi smakowała.
    Do owocowych jakoś sie nie mogę przekonać... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydaje, że te wytrawniejsze będą mi lepiej smakować:). One chyba mają nawet trochę inną strukturę? Bardziej chipsową?

      Usuń
    2. ja za pierwszym razem miałam owoce leśne i muszę przyznać że nie umiałam się przekonać by kupić słone. najpierw kupiłam słodko-słone (pycha!). wszystkie są pyszne

      Usuń
    3. Ja niedawno zjadłam pierwszy raz Sunbites. Jadłam o smaku pomidorów z bazylią i muszę przyznać, że były pyszne, a dziś kupiłam sobie właśnie o smaku papryki z ziołami.

      Usuń
  3. oooo...ciekawe...musze spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam, ale widzę je często w sklepach, skoro polecasz, to dziabnę może niebawem :)

      Usuń
  4. Fakt, te wiosenne warzywa są smaczne. Tylko mają słodki posmak, do którego nie jestem przekonana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam właśnie ostatnio i nie czułam słodyczy. Hmm, może mam jakieś zjechane kubki;) smakowe.

      Usuń
  5. nigdy nie widziałam takich, ani nie jadłam. ale skoro mówisz, że dobre...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz dostępne nawet w małych sklepikach :).

      Usuń
  6. Chrupsy jabłkowe o smaku truskawkowym!!!!! jejjj, moc <3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to tak - to już najzdrowsza wersja chrupaczy:P

      Usuń
  7. hmm owoce leśne miaaaammmmmmm !!! ;p;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tych jeszcze nie jadłam:)

      Usuń
    2. Są najlepsze!!!

      Usuń
  8. Właśnie skończyłam jeść pomarańczowe:) Pyszności...a rano koleżanka częstowała wszystkich owocami leśnymi:) marzenie! jutro lecę do sklepu po słodko słone:) mam nadzieję że także cudo!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodko słonych też jeszcze nie jadłam. :) Wszystko przede mną.

      Usuń
  9. Zobaczcie, jakie fajne smaki mają w UK: http://www.sunbites.co.uk/flavours :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele razy widziałam je w sklepie, choć uwielbiam takie zdrowsze chrupiące wynalazki - tym razem jakoś nie byłam przekonana. po takich opiniach - już nie mam żadnych wątpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w ogóle bym ich nie spróbowała, gdyby nie zakupy przez internet i zwykła ciekawość. Nie liczyłam na "achy i ochy", a okazało się, że fajne są:)

      Usuń
  11. Jadłam owoce leśne i pomarańczę i właśnie jem paprykę. :) Z owocowych bez porównania lepsze leśne, ale to dlatego, że pomarańczowe zalatywały skórką pomarańczową, której nie lubię. A paprykowe ciekawy mają smak, nieco słodkawy, mocno ziołowy, coś innego, ale niezłe. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Leśne jeszcze przede mną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. zobaczcie ile one z tyłu w składnikach aja konserwantów i E, wiec nie radze tego jeść bo są po prostu niezdrowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzis kupilam pierwsza paczke w smaku rewela lepsze niz chipsy ale z tyłu czytalam sklad i nie bardzo mi sie podoba maja duzo tłuszczów i srodki spulchniające a przy diecie to odpada :/

      Usuń
    2. No właśnie to nie są suszone owoce, ale na pewno trochę zdrowsze niż chipsy. :)

      Usuń
  14. Próbujcie chrupiących plasterków Crispy - jabłko w różnych odmianach, burak, marchewka na ostro, pomidor, truskawki. Żadnego tłuszczu i dodatków a chrupią nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jadłam. Samo zdrowie, jedyny minus, że trochę ich mało:)

      Usuń
  15. Dobre, tylko co to : 5'-rybonukleotydy???

    OdpowiedzUsuń
  16. jadłam z jabłkiem są pyszne.Do odpowiedzi wyzej ktos podal ze mają konserwanty.Na opakowaniu pisze ze bez konserwantów.

    OdpowiedzUsuń