poniedziałek, 23 stycznia 2012

Moje ulubione seriale


  1.  „Przyjaciele” i „Chirurdzy” (polskie tłumaczenie, jak zwykle odległe od oryginalnego tytułu;) Grey's Anatomy). Dwa pierwsze miejsca. Nie potrafię zdecydować, który lubię bardziej. „Przyjaciele” za specyficzne poczucie humoru. Najbardziej lubię "Fibi" (czy też dlatego lubię Ultramarynę z "Gdzie jest nemo?"). „Chirurdzy” - bo jest tak wszystko, co lubię: coś krwawego :P, coś filozoficznego, coś pięknego, coś miłosnego, coś trudnego i coś zabawnego. Nie będę pisać, o czym są te seriale, bo to można wystukać sobie w Internecie. 



    by this site   



  2. „Na dobre i na złe” – podobało mi się kiedyś, ale ze względu na konkretny watek: Leny i Latoszka. Może taki mam model miłości idealnej? Mimo przeszkód, problemów i rozstań, jakoś ich do siebie ciągnie. On był trochę nieogarnięty, ona go na początku nie zauważała. Później role się odwróciły. No i on miał przede wszystkim oprócz urody specyficzne poczucie humoru, a to bardzo dla mnie ważne. 

     
    Szczenięce początki Leny i Latoszka...

  3. „Pełna chata” – kojarzy mi się z dzieciństwem i zabójczym poczuciem humoru i uwielbiam czołówkowy kawałek.


  1. „Pierwsza miłość” – pomaga mi studiować człowieka. Bawi mnie do łez, gdy jeden z bohaterów trafia do więzienia albo wydarzają się tego typy absurdalne sprawy. Nie wiem, czy macie takie rzeczy, które was tak odrzucają, że aż przyciągają. Surrealistyczne całkowicie. Aha, gra tam tez Misiek Koterski – gra barmana o przezwisku „Kaśka”, jest tak przekręcony, popaprany, że się dziwię, że go tam wzięli. W sumie on chyba gra samego siebie:D.
  2. „Królowie Śródmieścia” - kiedyś można było go oglądać przed południem chyba, a że miałam dziwnie godziny studiów, to czasem oglądałam. Serial inny niż telenowela. A ścieżka dźwiękowa to piosenka zespołu Pogodno, zresztą bardzo fajna.

  1. „Rodzinka.pl” - ostatnie odkrycie, można odreagować wszystko szczerym śmiechem. Szczególnie bawią mnie „trudne pytania” najmłodszego z trójki chłopców.


Ja dostałam informację od Mops w kuchni

ZASADY ZABAWY:
1. Opublikuj u siebie na blogu logo taga.
2. Napisz, kto Cię otagował.
3. Otaguj co najmniej 5 innych bloggerek
4. Wymień i opisz kilka swoich ulubionych seriali

5 komentarzy:

  1. Melduję wykonanie zadania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, nie, że jakiś mus-przymus, ale ten "łańcuszek" akurat mi się spodobał;)

      Usuń
  2. O kurcze, że też ja zapomniałam o Pełnej Chacie. Toż to serial mojego dzieciństwa! No i tacy przystojni bruneci tam grali ;) Muszę obejrzeć też kiedyś Chirurgów bo przyznam, że nigdy nie widziałam. Dzięki za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja oglądam od niedawna Na dobre i na złe:)

    OdpowiedzUsuń