poniedziałek, 23 stycznia 2012

Badania. Może ktoś z Was jest chętny?

by this site
Mam prośbę. Szukam chętnych osób do badań do pracy magisterskiej na temat nawyków żywieniowych. Myślę, że może być to dla Was interesujące z samego powodu podjęcia refleksji nad tym tematem w trakcie wypełniania kwestionariuszy. Planuję także przestawić Wam podsumowanie badań (oby ten moment nastąpił!). Może to komuś w czymś pomoże, może kogoś zainteresuje?

Kogo szukam? Osób w wieku 18-30 lat, mieszkających z rodzicami.  
Forma badań: papierowa albo w formie internetowej ankiety - zapraszam na wydarzenie: Kliknij i roześlij znajomym!
by this site




Kontakt: najlepiej przez funpage'a Mówią Weki, wpiszcie proszę w komentarzu albo na tablicy o chęci uczstnictwa swojej lub kogoś ze znajomych, a ja się z Wami skontaktuje. Zapewniam anonimowość i traktuję te badania bardziej statystycznie niż indywidualnie.
Dziękuję!

20 komentarzy:

  1. Ja bardzo chętnie :) Jestem z Krakowa, na moim blogu na profilu znajdziesz maila do mnie :)
    Btw, widzę, że koleżanka po fachu :) Ja piszę pracę mgr ze spożycia ryb wśród Polaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, bardzo fajnie. Zaraz wysyłam. A na jakim to kierunku? Ja z rybami różnie, chociaż bardzo lubię. Trzeba by się skupić na zawyżaniu statystyk:D

      Usuń
    2. Żywienie Człowieka na krakowskim UR :)

      Usuń
    3. o, właśnie dostałam, jednak widzę, że kierunek niezupełnie pokrewny :P

      Usuń
    4. No i jak na tych studiach? Głównie dietetyka czy coś jeszcze?

      Usuń
    5. Szczerze? Wszystko po trochu i nic porządnie :/ dietetyka, która najbardziej mnie interesuje, to tylko 1/70 tego, co musiałam się uczyć.

      Usuń
    6. No właśnie tak pomyślałam, że może nastawienie większe na żywienie masowe czy jakąś technologię produkcji?

      Usuń
  2. chętnie wezmę udział w tym badaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. już uzupełniłam moje konto o adres email. Możesz podesłać pliki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety dla Ciebie,stety dla mnie i moich nawyków żywieniowych Zzrodzicami mieszkam jedynie w wakacje, ferie i święta od ponad dwóch lat więc chyba się nie nadaje...

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety nie:) Nie ma to może aż tak dużego znaczenia dla badania, ale coś trzeba było ustalić;) Pzdr!

      Usuń
  5. Możesz mi wysłać na lina.w.smietanie@gmail.com, z tym, że nie wiem czy do końca pasuję do profilu. Aktualnie owszem mieszkam z rodzicami, ale ponad 5 lat nie mieszkałam, co zapewne odbiło się n moich nawykach żywieniowych :) a w dodatku aktualnie jestem na diecie więc i tak nie jem tego co rodzina ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysłane:) Liczy się, że teraz mieszkasz:)

      Usuń
  6. :) Pasuje idealnie do profilu i chętnie wezmę udział w badaniu :) mój e-mail: sasha.salvatore@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Też chętnie pomogę! galaxie500@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłosiłam się na fb:)

    OdpowiedzUsuń