piątek, 11 listopada 2011

Recenzja: mini Biomuffinki babuni (orkiszowe)



W czasie, kiedy byłam na dość ścisłej diecie i nie mogłam wiele jeść, trafiłam przypadkowo na firmę BioAnia. Najpierw były gofry orkiszowe, bezcukrowe i duże pałeczki kukurydziano – ryżowe. Skład tych przekąsek jest bardzo ograniczony. Mam na myśli to, że nie ma w nich niepotrzebnych wzmacniaczy smaku, konserwantów i innych świństw. Każdy produkt ma wiele smaków, ja korzystam z tych najbardziej neutralnych.

To samo dotyczy mini - muffinek. Są bardzo dekoracyjne (pasują do kawy, herbaty). Wydają się zabawne – pewnie spodobałyby się niejednemu dziecku. W ich skład wchodzą: mąka orkiszowa, tłuszcz roślinny, jaja i sól. Dzięki wypiekowi w wysokiej temperaturze i innych specjalnych warunkach pozostają świeże nawet przez pół roku. Występują także w innych smakach: cynamonowe, kakaowe, z jabłkiem, z otrębami i naturalne.

bioania.pl
W smaku przypominają mi magdalenki (to chyba te), babeczki, które można było dostać w sklepach z 10 lat temu. Są miękkie i słodkawe (jak dla mnie mogłyby być jeszcze mniej słodkie). Aha! Duży plus za korzystne ceny. 

Rzecz jasna - nic nie  zastąpi domowych wypieków, ale wafelki gofrowe o tak małej ilości składników naprawdę uważam za hit. Niemożliwe do odtworzenia w warunkach domowych. Przyjemność bez uszczerbku na zdrowiu.

4 komentarze:

  1. Miałam przyjemność poznać tą firmę :) niezwykle wciągało mnie wszystko co jadłam a że również byłam na diecie to nie wiem na ile było to pożądane,hehe ;)muffinek jednak nie próbowałam zatem trzeba to nadrobić!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również podzielam zachwyt nad produktami tej firmy. Nie muszę jeść odtłuszczonych czy odcukrzonych ciastek, ale wartość układająca się w mym umyśle o zdrowiu bierze górę. Moimi ulubionymi przysmakami są: Ciasteczka Crunchy Orkiszowe 4 ziarna, Mini andruty a'la maca, oraz wafle w polewie jogurtowej. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. @ Carunia - też tak myślę. Prawie taki sam smak, a ile mniej śmieci:)

    @ Kama - muszę spróbować jeszcze innych produktów, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam,ale wyglądają ślicznie ,takie miniaturki:)

    OdpowiedzUsuń