wtorek, 26 października 2010

Koszmarny „krab"

Jakiś czas temu mama mojego chłopka wpadła na przepis sałatki z makaronem sojowym. Wydawała się taka prosta, a zaskoczyła bardzo pozytywnie. Dotarłam do źródła i w przepisie były jeszcze paluszki krabowe. Pomyślałam: pewnie dobre. Jednak nie przypadły mi za bardzo do gustu. Może do czegoś innego by lepiej pasowały, może mogłam bardziej stanowczo doprawić sałatkę na przykład czosnkiem? Może kiedyś poeksperymentuję. Może kurczak zamiast ryby?

Składniki (na dwie duże porcje):
  • mała paczka makaronu sojowego
  • pół puszki kukurydzy
  • nieduży surowy ogórek (lub połowa dużego)
  • pół pęczka koperku (wiele zmienia!)
  • pół paczki paluszków krabowych
  • 3 łyżki majonezu (mniej lub więcej – wg preferencji)
  • sól, pieprz

Makaron przygotować według przepisu na opakowaniu. Pokroić. Dodać kukurydzę, pokrojonego ogórka w słupki, plasterki – co kto lubi. Wymieszać z posiekanym koperkiem, przyprawami i paluszkami krabowymi (które krabów pewnie nigdy nie widziały) pokrojonymi w nieduże kawałki i majonezem. Schłodzić.

Może wam będzie smakować z paluszkami? Ja wolę wersję bez:) 


1 komentarz:

  1. znam smak tej sałatki i lubię. i nawet nie mam pomysłu czym te krabowe paluszki można by zastąpić.

    OdpowiedzUsuń