piątek, 15 października 2010

Buła i spóła, man

Przepis na drożdżówki z serem, który znalazłam jako pierwszy, to przepis ze strony Liski (dziękuję:)). Myślałam, że sporo pracy z takimi bułkami, a ciasto będzie się strasznie ciężko dzieliło i lepiło do rąk, ale jego konsystencja okazała się bardzo fajna - elastyczne, a zarazem niemokre. Na koniec doszłam do wniosku, że za dużo troszkę mąki wsypałam i piekłam za długo z 7-10 min. Ale przepraszam, to był mój pierwszy raz, jeśli chodzi o drożdżowe ciasto bułkowe (wcześniej robiłam tylko ze słodkich drożdżowych: ciasto i muffiny). Bułki warte zachodu:). I wychodzi taniej i smaczniej i jaki zapach w domu... Aha. Następnym razem dodam może trochę dżemu. Będą bardziej kontrastowe w smaku, ale co kto lubi:). Ździwiło mnie też, że tak niewiele cukru w przepisie, ale okazało się, że wystarczająco dużo. Konkludując, polecam, polecam;).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz